stackars liten..

Var på djursjukhuset innan idag med min fina hund eftersom han har tappat så mycket i vikt den senaste tiden och fått tillbaka sin hudinfektion (som han hade för ungefär tre veckor sedan) Och vi kom nu fram till att det var kloret från bassängen när han har varit och simmat. Han tål det alltså inte, attans också Men huvudsaken är att han mår bra och han kommer att må ännu bättre tackvare medicinerna och krämerna! Det är dyrt men han är faktiskt värd det bästa ..plus att när man ändå är på djursjukhuset och har lagt ut pengar finns det alltid någonting mer att köpa förutom mediciner. Handlade hem lite annat smått och gått till min älskling också, bland annat ett nytt koppel, ny mat, två nya leksaker och hundgodis! ..så får hoppas på att det piggar upp honom lite under dessa dagarna, annars gör helgen det när vi ska på jaktinternat i Blekinge! Vilket vi båda ser fram emot och det ger ingen skada!

 
Jag och Buzz just nu som inväntar "Dating in the dark" framför tvn, hihi ser riktigt mysigt ut va?

Kommentarer
Postat av: Nikolina

vilken mysig vovve!!! ååååh :D

2010-03-16 @ 21:16:53
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

hihi :D önska jag hade en.

2010-03-16 @ 21:30:11
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Ness

va ska du hitta på för skojj idag :D? underbart väder har vi :D

2010-03-17 @ 12:58:00
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0