klädstången får första pris!

Självklart måste jag tipsa er/mina bloggläsare om något som är underbart att ha. Jag menar att vika ihop sina kläder och lägga dom osynligt i gardroben är sorligt! Det är mycket snyggare att kuna visa upp dom och låta andra se. Dvs att hänga upp dom på exempelvis en klädstång eller något liknande. Både för att kunna få inspiration utav andra och för att kunna se vad det är för person det är som man verkligen känner, för klädstilen på en person är bland det första man ser och bland det första som man börjar tycka om ..

 Så det är ju klart att jag har en klädstång på mitt rum och visst är det snyggare, right?

 
(Finns att köpa på ikea, där min kommer ifrån. Ilva eller vilket möbelvarohus som helst. So good luck!)


Kommentarer
Postat av: natasha

Bra idé :) Fin blogg.

2010-03-16 @ 12:06:01
URL: http://ndiamon.blogg.se/
Postat av: natasha

Bra idé :) Fin blogg.

2010-03-16 @ 12:06:04
URL: http://ndiamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0