tillbaka från lund och..

..det tog faktiskt rätt lång tid men så kan det gå när jag och mamma är ute tillsammans hah.  Är i alla fall hemma nu och jag ska snart sätta mig ner och plugga (har en massa prov och är efter som satan) Sista året i nian är inte att leka med vet ni. Som imogon, har två stycken nationella och känner liksom "ingen" press alls. Får man ens ha två prov på en dag, speciellt nationella? Lärare planerar och lägger upp saker väldigt konstigt *suck* .. Dom har ju liksom själv varit barn en gång i tiden och borde veta hur man känner sig, ellerhur? Aja, det som är säkert är att jag inte ska bli lärare!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

skönt... Har du förlorat någon nära ? ♥

2010-03-15 @ 20:08:57
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: djustd

Tack för att du vill vara med! :)

Jag kommer läsa alla bloggar under veckan.

Kram!

2010-03-17 @ 01:45:13
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0